Grupul MENARINI

Cea mai importantă companie farmaceutică din Italia

„Grupul MENARINI”, cu sediul central în Florenţa, este cea mai importantă companie farmaceutică din Italia. Aceasta îşi desfăşoară activitatea în peste 130 de ţări din întreaga lume. Având o vechime de peste 125 de ani, Grupul garantează o calitate recunoscută la nivel internaţional.

În total, peste 17.000 de angajaţi ai „Grupului MENARINI” se străduiesc zilnic să ofere soluţii inovatoare pentru sănătate şi să îmbunătăţească viaţa oamenilor. Cifra de afaceri anuală a Grupului este de 3,6 miliarde de euro.

Peste 17.000 de angajaţi

Peste 130 de ţări

Vânzări de 3,6 miliarde de euro

Rezultatele financiare sunt dovada strategiei eficiente, bazate pe cercetare, inovaţie şi internaţionalizare, precum şi a capacităţii de a identifica şi de a îndeplini în egală măsură cerinţele medicilor şi ale pacienţilor.

Unul dintre atuurile filozofiei „Grupului MENARINI” constă în colaborarea cu partenerii internaţionali. Obiectivul este acela de a dezvolta asocieri care să ducă la soluţii inovatoare, produse farmaceutice şi servicii în domeniul sănătăţii.

În cazul „Grupului MENARINI”, nivelul superior al calităţii stă la baza strategiei corporative comune. Toate structurile corporative sunt implicate în diferite niveluri ale procesului de fabricare a medicamentelor: un sistem eficient care a creat o referinţă de lucru unică pentru a asigura calitatea pe parcursul fiecărei etape, de la cercetare la producţie, de la vânzări până la comunicarea informaţiilor ştiinţifice. Facem toate acestea vizând un singur obiectiv: excelenţa.

La nivel mondial, grupul îşi desfăşoară activitatea în şapte centre de cercetare şi 16 puncte de producţie, care creează mai mult de 585 de milioane de unităţi anual.

Evoluţia Grupului a rămas constantă în ce priveşte cifra de afaceri şi forţa de muncă, fiind rezultatul unei strategii corporative care se bazează pe cercetare, dezvoltare şi internaţionalizare. Acest mod de gândire este favorabil şi companiei „BERLIN-CHEMIE”, care reuşeşte să implementeze consecvent această strategie în propriul domeniu de activitate.

Alte subiecte